The Joycean Society
Een groep mensen leest al dertig jaar samen een boek, telkens opnieuw. De tekst lijkt onuitputtelijk, de interpretaties eindeloos, het onvoltooide lezen enerverend. De wereld lijkt buiten deze leeskamer op te houden te bestaan, of misschien is dat wel de reden dat hij bestaat.