The Girl Who Never Was
In 2008 ontdekt een onderzoeker de sporen van de eerste opgenomen stem ooit, een meisje dat een slaapliedje zingt. De stem blijkt dezelfde als die van computer HAL. Op ingenieuze en humoristische wijze tonen found-footagebeelden hoe manipulatie begrippen als identiteit, vrijheid, leven en dood kan ondermijnen. Live-performance.