The Gillian Hills Trilogy
De installatie geeft, naast nieuwe versies van Gillian Hills beruchte ‘trio’-scènes uit Blow Up and Clockwork Orange (één in ‘real’ time, de andere in een willekeurige hermontage), een prominente plek aan de ‘gemeenschap’ tussen de Britse en de Amerikaanse montage van Edmond T. Grévilles Beat Girl, een huiveringwekkende genrefilm met Hill in de hoofdrol.