The Buried Alive Videos
Een blufspelletje onder de ‘blik’ van Maksim Komar-Mishkin, met onverwachte verwijzingen naar het merk Morphy Richards en het strijkijzer. Een duistere compilatiefilm over poses en illusie bij een disfunctionele groep emigranten uit de Sovjet-Unie. Hun haat is democratisch, hun haat is universeel.