The Blue Train
Combinatie van stills, tekeningen en videobeelden schetst de reis van mensen die per trein de Tweede Wereldoorlog ontvluchtten. Het verhaal is gelardeerd met beelden die fotojournalist Werner Worlf in 1945 maakte bij zijn terugkeer in Duitsland. The Blue Train is gemaakt in opdracht van het Ryerson Image Centre in Toronto.