Tea Party
De camera volgt het ademen van de gasten die zich door de kamer bewegen. Allen lopen langzaam en in stilte door hun eigen duisternis. Het lijkt erop dat ze naar de theetafel willen, maar in het donker worden dit doel en de andere gasten maar al te snel als potentiële gevaren gezien.