Sullivans Banken
Sullivans Banken is een studie van acht gebouwen uit de jaren 1908-1920 in het Middenwesten van de Verenigde Staten, ontworpen naar de denkbeelden van Louis H. Sullivan. Hun ruimhartige uitstraling suggereert een ideaal van gemeenschap en democratie à la Walt Whitman. Deel twee van Emigholz' architectuurstudies die de kern vormen van de filmcollectie Photographie und jenseits.