Sugarcoated Arsenic
Een viering en een klaagzang, met de herculische stem van Vivian Gordon, opgeroepen vanaf een geluidsband. Gordon wordt krachtig vertolkt door actrice Erin Stewart. We komen dicht bij de radicale zwarte protestbeweging en bij een groep mensen die de muziek in hun hoofd hoorden en de warmte vonden om er samen naar te luisteren. Zie ook Fe26 in het verzamelprogramma Drive with Care.