Solecito
Tijdens de casting voor zijn nieuwste film Los hongos op verschillende scholen in Cali (Colombia) liep de regisseur twee bijzondere jongeren tegen het lijf. Camila en Maikol, beide zestien, vertelden hem elk hun versie van waarom hun relatie was stukgelopen. Wat nou als fictie de geliefden weer bij elkaar zou weten te brengen?