Ornament und Verbrechen
Een essay uit 1908 van Adolf Loos wordt voorgelezen door de weergaloze actrice Carola Regnier en geïllustreerd met virtuele foto’s van 18e-eeuws marmeren inlegwerk in de Sint-Janscokathedraal in Valletta, Malta. Van oorsprong bedoeld als bijvoegsel bij Loos Ornamental, Ornament und Verbrechen, maar het werkt ook uitstekend als autonoom, ironisch werk.