Notre tempo is een ritmisch portret van Tabita, Geanina en Denis, drie tieners uit een Roma-familie die in een kamp in Roubaix, Noord-Frankrijk wonen. Ze vertellen open en eerlijk over hun dagelijks leven dat veel onzekerheden kent, zoals dreigende evacuaties en de afwezigheid van ouders of de juiste papieren. Maar ze gaan graag naar school, spelen, zingen en dansen en nemen het leven zoals het komt, met een ontwapenende lach.