Eno Swinnen combineert zijn animatieversies van Kurosawa, Kubrick en andere namen van kaliber met heel prozaïsche beelden van anime-meisjes en helden uit computerspelletjes. Formeel gezien contrasteert hij traditioneel getekende, figuratieve zwart-witbeelden met agressieve, puur kunstmatige kleurengradiënten.