Medea
Een reis met popcultureel icoon JD Samson van de oudheid naar het moderne, waar volgens deze film ‘weten leegte is en het ondenkbare de wereld opent’. Medea is een weelderig netwerk van bronnen, symbolen en sensualiteit waarin filmtaal wordt gedeconstrueerd en de waarnemer verwikkeld raakt in bruisende ‘rizomatische’ nieuwheid.