Magician Party and Dead Crow
Laat je meevoeren in de papieren 3D-wereld van de Magician Party, de laatste echte idealistische politieke partij in de wereld. Hier worden papieren landschappen gevuld met nieuwe monumenten en dieren. Inclusief korte acts en een bezoekje aan de studio van maker Sun Xun. Een fantastische film over het creëren van een verhaal.