Lunar Storm
In een vier minuten durende explosie van kosmische lijnen en vormen toont Rosa Menkman ons de achterkant van de maan, waar het blijkt te krioelen van microdeeltjes vulkanisch stof. De mysterieuze gloed aan de horizon van de maan is vanaf de Aarde niet te zien, maar in Lunar Storm des te beter.