Louver
Het hypnotiserende ritme van Louver is verlokkelijk: het licht van tl-balken danst en wuift voor onze ogen en verdwijnt langzaam in een afgrond, in de leegte. Een schitterend scherm van lichtpatronen verschijnt als een eendimensionaal, duister universum van het onbekende.