Limited Speech Holds Endless Misunderstandings
Een interview met linguïst Noam Chomsky voor de Israëlische televisie verloopt tamelijk bizar door de diepe ideologische verschillen tussen de gesprekspartners. De losse woordfragmenten zijn tot een nieuwe monoloog gesneden. Door deze minutieuze deconstructie ontstaat een ironisch commentaar in de geest van Chomsky.