Le 5 avril je me tue
Gebaseerd op de laatste zin van Cesar Pavese over de onmogelijkheid om nog deel te nemen aan de realiteit en haar regels, en op de poëzie van Albert Camus die de absurditeit van diezelfde realiteit beschrijft. Bedachtzame man prikt datum voor zijn dood op de kalender zoals je een etentje, een date, het leven plant.