La lampe au beurre de yak
Een jonge fotograaf maakt geënsceneerde portretten in een Tibetaans bergdorp. Decors met nationale monumenten, Disneyfiguren en palmeilanden worden met een piepende katrol naar beneden gerold. Gebedsmolens of juist glimmende zonnebrillen benadrukken een culturele traditie die onderhevig is aan moderne invloeden.