HOW NOT TO BE SEEN. A Fucking Didactic Educational .Mov File
Onzichtbaarheid is geen optie in het digitale tijdperk waarin we steeds meer in de gaten worden gehouden. Nu is er deze guerillahandleiding voor de moderne asielzoeker die de surveillancemaatschappij wil verlaten. Met aanstekelijke humor promoot Steyerl het gebruik van mediatechnologie zelf als bescherming tegen pottenkijkers.