Handful of Dust
Uit het aantal gevallen van kanker onder acteurs en leden van de filmploeg blijkt dat de film voor de wind is opgenomen ten tijde van bovengrondse kernproeven. Deze remake bestaat uit honderden blauwdrukken, belicht met de originele negatieven uit 1954. Het Pruisisch blauw van de beelden zou stralingsvergiftiging neutraliseren.