Genre Sub Genre
Experimentele video die deel uitmaakt van een foto- en filmproject voor het museum van Nusa Tenggara Timur, op het westelijke deel van het gespleten half-Indonesische eiland Timor. De film in stemmig zwart-wit is vooral realistisch, ook al is er een moment dat er in de animatie een fraai gevouwen papieren boot voorbij komt. Voorfilm bij Chaotic Memories: Selected Works 2010-2013. Zie ook A Lady Caddy Who Never Saw a Hole in One.