From Tehran to Heaven
Een apocalyptische visie op Iran waarin de zwangere Ghazal wanhopig en gedesoriënteerd op zoek gaat naar haar man. De surrealistische tocht voert haar van een volkomen chaotisch Teheran naar een klein huis in de uitgestrekte woestijn.
Als Ghazal thuiskomt van een echoscopie vindt ze haar appartement overhoop gehaald, en ook haar man Farhad is verdwenen. Op de koelkast heeft hij een briefje achtergelaten met een cryptische mededeling: hij is vertrokken naar een plek genaamd Hemel. Kennelijk heeft hij belastende documenten over biologische wapens gestolen. Na een verkrachting en mishandeling overleefd te hebben, weet ze dat ze Farhad zo snel mogelijk moet vinden. Onbekende achtervolgers maken ondertussen jacht op haar.
Het verhaal en de overdonderende visuele stijl zorgen voor een nachtmerrieachtige ervaring. Gevangen in wat lijkt op een koortsdroom, probeert Ghazal niet alleen zelf te overleven, ook het leven van haar ongeboren kind staat in deze dystopische maatschappij op het spel.