Flow
Met traag vloeiende abstracte beelden zuigt de Taiwanees-Nederlandse filmmaker Lichun Tseng de kijker een innerlijk proces in van verandering en bewustwording. Een universum dat zich alleen kan ontvouwen in projectie op origineel 16mm-formaat in de bioscoopzaal, wanneer de meest donkere en subtiele elementen zichtbaar worden.