Twee gangster tegen wil en dank weten op een slimme manier te overleven in een arme wijk in Cleveland, Ohio. Ze kunnen niet anders dan de regels omzeilen. Opvallend aan Fe26 is de losse stijl waarbij beeld en geluid een eigen montage hebben. Zie ook Sugarcoated Arsenic in het verzamelprogramma Ghostly Matters.