Falten
Falten is uitermate rijk alsof het drie verstrengelde films zijn. Punten van een glanzende doek worden bij elkaar gevouwen waardoor nieuwe vlakken ontstaan, terwijl andere verborgen worden. Handen draaien, openen en bepalen de ruimte. Een geconcentreerd werk dat de menselijke perceptie van schoonheid centraal stelt.