Dot Matrix
In 2012 maakte Richard Tuohy Screen Tone met patronen van puntjes, direct op 16mm-film geprint. Met een verdubbeling van dit principe in Dot Matrix ontstaat in de flicker (afwisselende zwarte en witte beeldjes) een derde, duizelingwekkend moirépatroon en een overweldigend geluid, doordat die punten ook langs de geluidskop bewegen.