Diane Goes for You
In dit project, dat zowel een sociaal experiment als een existentiële tocht is, draait alles om het verkennen van persoonlijke limieten, natuurlijke grenzen en politieke demarcaties. De gecombineerde episodes pretenderen geen officiële visie of waarheid te bieden; wel leveren ze enkele unieke startpunten om het concept 'Europa' te onderzoeken.
In deze nieuwe installatieversie presenteert Rabreau een constellatie met animaties en videoreportages. De subjectieve foto-impressie van haar ervaringen beschouwt zij zelf als een laboratorium voor alternatieve reizen.
Dit project is geproduceerd door IFFR, met steun van wpZimmer en Media Arts Atelier - KASK Gent.