Corrections
Onder het toeziend oog van getuigen plannen twee mannen de moord op hun ouders. De ritmische herhaling van beeld en tekst is typisch binnen het werk van Keren Cytter, die hier op uitzonderlijke wijze gebruikmaakt van plot, camerawerk en montage. De niet aflatende deconstructie zet je aan het denken over verhaalstructuren.