Computers Serve
De futuristische esthetiek van Computers Serve illustreert fraai de geschiedenis van computers, hun toekomst en de verborgen risico’s - en dat al in 1968. De commentaarstem benadrukt de gevaren: monotoon kantoorwerk en de overheersing door de computer. Een waarschuwing die inmiddels veel aan actualiteit heeft gewonnen.