Chigger Ale
Er wordt gedanst in buurtcafé Fendika in Addis Abeba, maar als Hitler binnenkomt valt het stil. Eventjes maar, want dan is het weer tijd voor een grap, zoals het eraf trekken van de nepsnor van het kleine mannetje in uniform. Die kan er niet om lachen. Voorfilm bij Der Wille zur Macht.