Bring Me the Head of Henri Chrétien!
Roisz en Kovacic verkennen de wereld van filmformaten op basis van het genre dat de volle breedte van het scherm benutte voor zijn spectaculaire landschappen: westerns. Bring us the head of… de uitvinder van het anamorfe breedbeeld!