Axis
Oefening met analoge film gemaakt met een door John Kneller zelf ontwikkelde 16mm-Bolexrobot die soepel rond zijn x-y-z-as kan draaien en time-lapse-opnamen maakt. De kantelende beelden van het stedelijk landschap zijn bewerkt op de optische printer en veranderen in een borrelende en pulserende mandala.