App Sapiens
Een man zoekt een verlaten mijn en volgt blindelings de aanwijzingen van zijn navigatiesysteem. Hij ontdekt te laat dat het systeem niet betrouwbaar is. De Homo sapiens verandert meer en meer in een App sapiens. Een portret van onze moderne wereld, waarin de mens steeds afhankelijker wordt van technologie.