Andoe
De Amerikaanse kunstenaar Joe Andoe ontdekte laat in zijn carrière dat elk van zijn schilderijen terugvoerde naar dezelfde jeugdherinnering. Nina Yuen geeft hem een vrouwelijke stem en doorsnijdt zijn verhaal met de tekst van een Nike-reclame, waardoor de ambitie van de kunstenaar tot ongekende hoogte stijgt.