African Race
In een dorp in Burkina Faso sleutelt een jongen van schroot zijn eigen motor in elkaar. Vastberaden om een belangrijke race te winnen, vertrekt hij naar de hoofdstad. Daar moet hij het opnemen tegen oudere motorrijders met hun nieuwe racemonsters. Zonder woorden, maar in prachtige beelden wordt de spanning opgebouwd. Een verhaal over dromen, doorzetten en… winnen?