A Third Version of the Imaginary
In een visuele en verhalende echokamer houdt Benjamin Tiven zich bezig met hoe video zich met film bezighoudt. Geïnteresseerd in de toenemende uitwisselbaarheid van objecten en data, construeert hij zijn werken zó dat ze de vragen die ze aanpakken ook daadwerkelijk opvoeren. Materiële feiten in het ene medium worden esthetische feiten in het andere.