A Hole in the Sky
Magistraal klein document kruipt in het hoofd van een Somalisch meisje op het platteland. Ze accepteert dat zij deel uitmaakt van een traditie die van haar vraagt een groot offer te brengen. Dankzij een poëtische voice-over vervaagt de grens tussen feit en fictie.