Een wandeling door een subliem landschap, waarbij vaste en bewegende camerastandpunten elkaar afwisselen . #47 is deel van een reeks over de relatie tussen landschapsweergave, waarneming en het onbewuste. Cruciale mpeg-data zijn verwijderd waardoor de software gedwongen wordt om de visuele informatie te herinterpreteren.