De filmmaker, Leontine Arvidsson, is de naakte vrouw die haar omtrek op een deur tekent. Ze begon met de film in 2007 als onderdeel van haar doorlopende project dat haar lichaam presenteert als oeuvre. Ondertussen is ze moeder geworden en heeft ze een borst laten amputeren als gevolg van kanker.