Zwazo
Een vindingrijke en van zon doordrenkte overzetting van het toneelstuk Vogels van Aristophanes uit 414 v.Chr. naar een triest hedendaags Haïti. Abrantes volgt de kenmerkende structuur van een toneelstuk van Aristophanes, maar houdt ook vast aan zijn eigen unieke vorm, alles verlevendigd door de schoonheid van zijn 16mm-beelden.