Walk-Through
Een veelzijdige analyse van het hedendaagse kunstonderwijs en de bijzondere impact van de ‘post-studio’-cursus van Michael Asher aan het California Institute of the Arts in Los Angeles in de jaren zeventig. Een combinatie van documentaire en gefictionaliseerde reconstructie.