Ugly Night
Dongchul probeert zijn eer te redden door een grote opdracht uit te voeren. Het is midden in de nacht, het verhaal trekt de twee hoofdpersonen verder en verder de duisternis in. Het duister wordt iedere scène beklemmender. Dit rauwe verhaal grijpt je bij de keel en trekt je mee.