The Zone of Total Eclipse
De Finse kunstenaar Mika Taanila manipuleert gevonden wetenschappelijk materiaal - een registratie van een zonsverduistering die in 1945 plaatsvond in het noorden van Finland - die hij zowel in positief als negatief laat zien.