The Tuner
Een verhaal over een stelletje oplichters - de arme muzikant Andrej en zijn ambitieuze vriendin Lina - en hun slachtoffers, twee oudere dames. Anna Sergejevna is een rijke adellijke weduwe, die alleen in een zeer gerieflijk appartement woont en veel tijd doorbrengt met haar beste vriendin Loeba. Andrej en Lina willen het spaargeld van de weduwe stelen. Daarvoor moet Andrej eerst haar vertrouwen zien te winnen door zich voor te doen als pianostemmer.