Swan Song
‘Zwanenzang’ verwijst figuurlijk naar een laatste inspanning of optreden vlak voor iemands dood of pensionering. Anouk De Clercq, Jerry Galle en Anton Aeki werden geïnspireerd door het eeuwenoude geloof dat zwanen hun leven in stilte doorbrengen tot vlak voor het moment van hun dood. Een bruisende en subtiele animatie.