De meest mainstream film van eeuwig enfant terrible Harmony Korine (Gummo, 1997; Mister Lonely, 2007) is de meest extreme film voor zijn hoofdrolspelers: dat geldt zeker voor de frisse Disney-sterren Selena Gomez en Vanessa Hudgens en in zeker opzicht ook voor James Franco, die hilarisch over-the-top een gewelddadige drugsdealer speelt, die de eerst nog naïeve bikinimeisjes in Florida onder zijn hoede neemt.