Snow in Vienna
In 2012 gaf de Canadese pianist Michael Snow een soloconcert in het Wiener Konzerthaus (Wenen), iets wat hij zelden doet. Snow, al ruim 40 jaar een internationaal geprezen beeldend kunstenaar, experimenteel filmmaker en muzikant, toont zijn buitengewone muzikale gevoeligheid en talent in dit optreden van 32 minuten. Vastgelegd door filmmaker Laurie Kwasnik voor haar toekomstige film Fields of Snow.