Simon Killer
Na een nare break-up komt de pas afgestudeerde Amerikaan Simon (Brady Corbet) aan in Frankrijk. Hij stuurt onbeantwoorde e-mails naar zijn ex, vermaakt zich met internetporno en zwerft door de straten van een kil en afstandelijk Parijs.
Simon worstelt met zichzelf. Wanneer hij op een dag zijn geluk zoekt in een seksclub, leert hij de prostituee Victoria kennen (een sterke rol van voormalig Tiger Award for Short Film-winnares Mati Diop). Er bloeit een relatie op tussen de twee verloren zielen, maar veel goed doet het Simon niet. Gaandeweg gaat hij zich bezighouden met onfrisse praktijken. Zijn onderhuidse woede zoekt een weg naar buiten.
Voorzien van een stuwende technosoundtrack toont Simon Killer de zelfkant van een jonge en getergde American in Paris. Het scenario werd door regisseur Campos, die in 2008 debuteerde met Afterschool, geschreven in samenwerking met de hoofdrolspelers en laat bewust ruimte voor eigen interpretatie.