Ritournelle
Een elegant 16mm-miniatuurtje ontstaan als een spontane cadavre exquis. Een enkele camerarol werd door Christopher Becks omgetoverd tot abstract lichtspel, zonder besef van de door collega-filmmaker Peter Miller verborgen geluidstrack op de rol. De 'ghost track' lijkt het beeld te hebben geschreven.